2008年12月1日星期一

模仿大賽

模仿大賽
角色:旁白(白)、熊貓妹妹(妹)、熊貓媽媽(媽)、熊貓爺爺(爺)

白:在四川其中一個竹林裏面,一班熊貓係到討論緊…….
妹:媽咪,點解我宜家D晚飯愈黎愈少ga?
媽:唉!無計啦。宜家D竹被人擺去做咩筷子、竹桶飯…….
妹:?
媽:係呀!周圍全部都係D屋,你知啦,我熊貓最驚人,周圍住晒D人,你叫我點覓食?
妹:嘩!原來人類係禁衰ga,搶走晒我既食物。
媽:唔止潻,人類宜家既活動範圍已經逐漸逼近我。
妹:唔係碼,我已經搬左屋5次啦…..
爺:咦?你係到傾緊D咩呀?
妹:爺爺,原來人類係衰ga!
爺:唔….不過宜家人類愈黎愈重視我熊貓la。
妹:真係?
爺:唔….人類宜家開始建立綠色通道,建立食物基地,擴大棲息地等哩讓我住得更舒服。
媽:係呀!我宜家係出面都逐漸多左D竹樹…..
妹:好!有竹食lo!
媽:好啦,要詶覺啦!同爺爺講晚安啦!
妹:爺爺,晚安!
白:熊貓既討論就到此為止,唔知大家對熊貓既認識有無增加到呢?

(劇完)













模仿大賽

伍:我E組係模仿熊貓,E隻就係我模仿出黎既熊貓。
熊貓主要既顏色分別係黑白兩色。
趙:熊貓的頭大而且長,牙齒小,更類似於熊。熊貓喜歡吃竹,而主要是劍竹和箭竹。它們係食 竹子的心和竹筍,但有時都食竹葉。
周:熊貓仲喜歡獨居,每隻熊貓都有單獨的活動區域。
林 :大熊貓也很喜歡爬樹所以牠們主要分佈在中國的陝西、甘肅及四川等地的竹林。
楊:大熊貓主要棲息於海拔1200米—1300米,溫度大約攝氏零下十度至二十度和天氣潮濕。
伍:由於中國的人口增長和經濟發展,現時熊貓大約只有1600隻。
趙:人類的經濟活動逐漸侵佔了大熊貓的生存環境。
林 :而熊貓藉以維生的竹葉林也因為環境惡化而日漸減少。
周:所以人類宜家開始遷移及擴大棲息地,投食及建立食物基地,建立綠色通道及排除人為干擾.. 盡力保護熊貓。
楊:由於自然生態環境大大地影響熊貓的生活和糧食,所以我們要從日常生活中身體力行,響應環保。



係咪very good?